FANDOM

Wezmę, co się da.

—Harrison

Kapral Andrew "Frosty" Harrison był członkiem Amerykańskiego Korpusu Kolonialnych Marines. Stacjonował na pokładzie USS Verloc, który został wysłany na LV-1201, w odpowiedzi na wystąpienie plagi Ksenomorfów w znajdującym się tam, ośrodku badawczym Weyland-Yutani.

Przydomek „Frosty” wynika z tego faktu, że Harrison potrafił zachować spokój w trudnych sytuacjach. Sugeruje się również to, że Frosty nie ma szczęścia do kobiet, czego przykładem może być Dunya i Tomiko.

BiografiaEdytuj

Harrison wraz ze swoją jednostką, został wysłany na planetę LV-201 w celu zbadania tamtejszych zakładów Weyland-Yutani oraz wsparcia 6 batalionu, który stacjonował na planecie. Niestety misja nie powiodła się, gdyż żołnierze napotkali nieoczekiwanie wysoki opór ze strony ksenomorfów, który spowodował duże straty wśród marines. Harrison został kilkakrotnie oddzielony od swoich ludzi, ale ostatecznie przegrupował się wraz z nimi w obiekcie Weyland-Yutani. Ze względu na to, że marines utracili kontakt z USS Verloc, major McCain wynegocjował z dowódcą Żelaznych Niedźwiedzi to, aby Harrison mógł skorzystać z konsoli komunikacyjnej znajdującej się w ośrodku. Niestety, Harrison został zdradzony przez najemnika Dunyę i zamknięty w celi, zaś jego towarzysze nie byli świadomi tego co się z nim stało.

Harrison ostatecznie ucieka z więzienia oraz spotyka naukowca, który nazywa się Tomiko. Tomiko mówi mu, że w ośrodku badawczym Weyland-Yutani na LV-1201, przeprowadzane są przerażające eksperymenty oraz nielegalne badania zaś marines, którzy przybyli na planetę, będą wykorzystani jako nosiciele dla chestbursterów. Po tym jak Harrison wypełnił zlecenie dla Tomiko, ona zaprowadziła go do ośrodka komunikacji w, którym kontaktuje się z USS Verloc, oraz ratuje w ten sposób marines, którzy znajdowali się na planecie.

Z pomocą ulepszonego egzoszkieletu, Harrison przebija się przez gniazdo Ksenomorfów oraz przedostaje się do ocalałych marines. Z pomocą desantowca oraz jego ostrzału rakietowego, Harrison zabija Królową oraz pomaga ocalałym Marines we wsiadaniu na statek i bezpiecznym odlocie.

Ale zanim Harrison zdołał nakłonić pilotów desantowca do uratowania Tomiko, ona łączy się z nimi oraz każe uciekać im z planety. Natomiast sama uruchamia sekwencję samozniszczenia, która niszczy cały ośrodek badawczy Weyland-Yutani, poświęcając się w ten sposób, aby zapobiec rozprzestrzenieniu się Ksenomorfów na całą planetę.

Desantowiec z Harrisonem i ocalałymi marines bezpiecznie wylądował na pokładzie USS Verloc, zaś major McCain wysłał wiadomość do dowództwa z zaleceniem przerwania wysyłania posiłków dla 6. batalionu ponieważ sytuacja na planecie jest beznadziejna. Po bohaterskich staraniach Harrison odłożył swoje obowiązki na bok, dzięki czemu mógł wreszcie odpocząć na pokładzie USS Verloc.

Osobowość i cechyEdytuj

Niewiele wiadomo o jego przeszłości, ale pewny jest fakt, że nigdy nie opuszcza swoich ludzi. Oprócz walki wręcz, specjalizuje się także w elektronice oraz pilotowaniu egzoszkieletu bojowego. Major McCain i inni żołnierze przezywają go „Frost”, ponieważ jest spokojny i opanowany w obliczu wszelkich niebezpieczeństw. Sugeruje się również to, że Frosty nie ma szczęścia do kobiet, co charakteryzowało jego próby flirtowania z Dunyą i Tomiko.

EkwipunekEdytuj

Harrison początkowo posiadał pistolet, nóż bojowy, strzelbę oraz karabin pulsacyjny M41, ale z czasem zebrał duży arsenał uzbrojenia, w tym granatnikminigun, karabin snajperski a nawet wyrzutnię rakiet . Jest również wyposażony w mały komunikator radiowy, urządzenie hakerskie, flary, spawarkę, naramienną latarkę oraz zaawansowany Heads-Up Display (HUD) wyposażony w wykrywacz ruchu oraz noktowizor.

CiekawostkiEdytuj

  • Harrison jest grywalną postacią w grze wideo Aliens vs. Predator 2 z 2001 roku.
  • „Frosty” dzieli swój pseudonim z inną postacią ze świata Obcego - szeregowym Ricco "Frosty" Frost z Obcego 2.
  • Z trzech grywalnych postaci w Aliens vs. Predator 2, Harrison jest jedyną, którego historia rozpoczyna się po 2230 roku; jego kampania rozpoczyna się 6 stycznia 2231 r. i trwa tylko około 24 godzin, w przeciwieństwie do kampanii predatora i ksenomorfa, które trwają ponad miesiąc.

Wystąpienia Edytuj

Galeria Edytuj