FANDOM

Ancient − grywalny Yautja oraz jeden z głównych bohaterów w Aliens vs Predator 2: Primal Hunt.

Biografia Edytuj

Czasy przeszłe Edytuj

500 lat przed akcją w Aliens vs Predator 2 przybył razem z innymi Predatorami na LV−1201 na łowy. Początkowo trafiał na dzikie bestie, jednak z czasem doszło do jego konfrontacji z Ksenomorfami. Łowca dotarł do ich gniazda przez starożytne ruiny, gdzie aktywował starożytny artefakt w celu trzymania Obcych z dala.

Śpiączka Edytuj

9 miesięcy później Predatorzy zbudowali przyczółek przy ruinach, z którego kontynuowali polowanie. Gdy Ancient wchodził głębiej do gniazda, rozległ się alarm oznaczający, że Ksenomorfy zaatakowały przyczółek. Przyczyną tego była dezaktywacja artefaktu. Po walkach z Obcymi, w trakcie ręcznej naprawy jednego z generatorów emitujących pole siłowe, został zaskoczony przez Facehuggera i obydwaj wpadli w pole siłowe.

Po przebudzeniu Edytuj

Ancient budzi się 500 lat później, kiedy pole zostało wyłączone. Założył z powrotem swoją maskę i ruszył do artefaktu, który już został ukradziony przez Duny'ę. Predator podążył za człowiekiem i dostał się do Siedliska 5. Stamtąd po walkach z Marines i Obcymi odzyskał artefakt, a następnie wysłał nadajnik, który miał sprowadzić Prince'a i inne Predatory na planetę. Niestety okazało się, że w Predatorze cały ten czas, od kiedy się wybudził, siedział Embrion, który w tym momencie przegryzł jego klatkę piersiową po czym uciekł, a zwłoki Ancient'a zostały znalezione przez żołnierzy.

Uzbrojenie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedyną postacią z serii gier video, która zostaje zabita przez inną grywalną postać z tej samej gry.
  • To jedyny Predator, który zabił wielu Praetorianów, po zaatakowaniu przez Twarzołapa.

Galeria Edytuj