FANDOM

Ancane - jeden z marines wysłanych na LV-797. Zabity przez Inżyniera.

Biografia Edytuj

Po lądowaniu na Tartarusie drużyna kapitan Paget, w tym Ancane, odkrywają opuszczony obóz Seegsona, a w głębi lasu statek kosmiczny. Zanim jednak pada decyzja, co z nim zrobić, marines wracają do obozu, żeby przesłuchać znalezionego ocaleńca. Podczas, gdy druga grupa przeczesuje dżunglę, Ancane informuje Paget o utracie łączności z wysłanymi wcześniej na zwiad Chimo, Garland i Herrmanem.

Gdy część drugiej grupy zostaje zaatakowana przez wrogich obcych, wysłannikowi Firmy, Lorimerowi, udaje się przekonać Paget do przejęcia statku kosmitów. Ancane jest w grupie wypłaszającej Łowców, i ma za zadanie pilnować cywili. Łowcy atakują grupę, ale po chwili odpuszczają, bo drużynie mającej przejąć statek udaje się wykonać jej zadanie, przez co odciągają kosmitów.

Na pokładzie Hasdrubala Ancane ma z Paget krótką sprzeczkę dotyczącą tego, czy umie pilotować w zastępstwie Singera. Okazuje się też, że nie można nawiązać łączności z grupą Rotha znajdującą się na statku kosmitów, do tego statek odlatuje w kierunku LV-223. Marines docierają tam po sześciu dniach i ratują swoich wraz z cywilką Jill Hanlock.

W trakcie narady Ancane jest przeciwny powrotowi na księżyc, żeby uratować żonę Jill, Chris, i Ruckera. Twierdzi, że pomimo utraty wielu kolegów przez Łowców, i tak można uznać misję za udaną, bo przecież nie zginęli wszyscy, i udało się odkryć planetę z obcą technologią. W końcu jednak zmienia zdanie, i gdy wybierani są ochotnicy do zejścia na powierzchnię, zgłasza się, wkurzając tym Delarię.

Na powierzchni marines dość szybko znajdują gniazdo ksenomorfów, i nie mniej szybko zostają przez nie zaatakowani. Gdy Obcy wycofują się na rozkaz zastraszonej przez Chris Królowej, Ancane próbuje przegrupować ocalałych podwładnych, ale zostaje zastrzelony przez Inżyniera.

Występy Edytuj