FANDOM

Aliens: Unleashed – pierwszoosobowa strzelanka stworzona i wydana w 2003 roku przez Sorrent na urządzenia mobilne.

Rozgrywka Edytuj

Na początku gracz wybiera rodzaj Obcego, z którym chce walczyć. Potyczka opiera się na wciskaniu klawiszy 1, 2 lub 3 w zależności od aktualnego miejsca położenia potwora. Liczby pojawiają się na ekranie, a każde wybranie odpowiedniej skutkuje obniżeniem zdrowia przeciwnika.

Jedynym różniącym się elementem interfejsu jest ekwipunek, w którym przechowywana jest broń i pancerz. Wymiana opiera się na zasadzie założenia silniejszego przedmiotu i wyrzucenia starego. Po przeżyciu walki otrzymujesz nowy sprzęt. Hełmy i buty zapewniają wzrost współczynnika pancerza.

Broni jest dość sporo jak na tak małą grę. Należą do nich m. in. Bazooka, Smartgun, strzelba, karabin snajperski lub RPG.

Fabuła Edytuj

Gracz wciela się w rolę rekruta z Korpusu Marines. Mężczyzna został wybrany do szkolenia na członka elitarnej jednostki. Wraz z pozostałymi stacjonuje w tajnym ośrodku szkoleniowym New Quantico, znajdującym się na tajemniczej planecie w gwiezdnym systemie Hixxo 53. Przyszli komandosi szkolą się w walce z przeróżnymi odmianami Ksenomorfów. Do tego celu opracowano specjalne syntetyczne stworzenia, zachowujące się jak prawdziwe. Niestety dochodzi do awarii, w wyniku której syntetyki zaczynają zabijać wszystkich, a protagonista jako jedyny jest zdolny do powstrzymania zagrożenia. Pod koniec gry zostaje awansowany na pełnoprawnego Marine.

Galeria Edytuj