FANDOM

Aliens: A Comic Book Adventure – gra point-and-click z 1995 opracowana przez Cryo Interactive Entertainment i wydana przez Mindscape na PC.

Opis Edytuj

Gracz wciela się w rolę Henry'ego Hericksena – byłego Marine, obecnie dowódcy trzyosobowej drużyny terraformacyjnej. Jego celem jest udanie się na pokładzie statku do odległego posterunku na B54C, aby znaleźć przyczynę niepokojących wydarzeń. Mężczyzna musi przeszukać kompleks górniczy i dowiedzieć się kto stoi za straszliwymi eksperymentami, które wymknęły się spod kontroli.

Rozgrywka Edytuj

To przygoda typu "wskaż i kliknij" z ograniczonymi zagadkami opartymi na korzystaniu z przedmiotów w ekwipunku. Gracz otrzymuje informację o tym, ile wynosi czas realizacji celów w trakcie gry i musi odkryć prawdę o historii tajemniczej placówki przed nagłym zniszczeniem kolonii.

Gra wykorzystuje perspektywę pierwszej osoby, która podczas cutscenek przełącza się na widok trzecioosobowy, pokazując postać badającą bazę. Widok izometryczny trzeciej osoby jest również wykorzystywany podczas sekwencji bojowych.

Ciekawostki Edytuj