FANDOM

Więc oto jestem. Utknąłem w grupie drugiej. Sequelu grupy pierwszej, tylko głupszym.

Quinn McKenna o Świrach

Szaleńcy

Po lewej: Lynch, Coyle i Baxley. Po prawej: Nettles, Quinn i Williams.

Świry, oficjalnie określani jako Grupa 2 – pięciu wojskowych wyrzutków wysłanych gdzieś w celu "oceny".

Na pytanie Quinna McKenny, Nebraska odpowiedział, że ich nazwa wzięła się od terapii grupowej, pokój nr 2. Jednak mężczyźni woleli nazywać siebie Świrami.

Prawdopodobnie wszyscy byli w pewnym stopniu niestabilni psychicznie. Większość z nich zaśmiewała się ze swoich wybryków, a najbardziej bawiła ich nadzwyczaj poważna postawa Quinna. Nawet przebudzona po omdleniu Casey stała się obiektem zakładu, gdy położyli obok niej nienaładowaną strzelbę, chcąc sprawdzić jak się zachowa.

Pomimo swoich dziwactw, wszyscy byli kompetentnymi żołnierzami i bez problemu radzili sobie z siłami specjalnymi Projektu Stargazer bez uszczerbku na zdrowiu.

Wszyscy, poza Quinnem, zginęli w walce z Assassinem. Na szczęście, ich poświęcenie nie poszło na marne, gdyż dzięki tym działaniom statek uległ uszkodzeniu, a sam Yautja odniósł liczne obrażenia. Właśnie to przyczyniło się do wygranej. Po śmierci Łowcy, McKenna zbiera pamiątki po zabitych mężczyznach, tłumacząc swojemu synowi Rory'emu, że poza nimi nikt nie będzie o nich pamiętał.

Członkowie Edytuj

Wystąpienia Edytuj